poniedziałek, 15 maja 2023

Biblioteczny numer

 

Na zdjęciu widoczna pusta półka biblioteczna.
zdjęcie własne
W poście pod tym tytułem prezentujemy w dość nietypowy sposób nasze zbiory. Dwa razy w miesiącu któraś z pań bibliotekarek typuje numer inwentarzowy książki, taki sam dla wszystkich placówek biorących udział w zabawie. W każdej filii jest to inny tytuł książki. Tym razem numer wyznaczyła Pani Agnieszka, kierowniczka z Filii Dąbrowa Narodowa. Jest to numer 38.708. U mnie na Filii będzie krótko i szybko. Jeszcze nie mam książki o takim numerze :(  Dlatego półeczka jest pusta.

Ponieważ zostałam wskazana, jako kolejna osoba wybierająca numer, mam nadzieję, że koleżanki się nie obrażą, ale to nie będzie taki sam numer dla wszystkich. Ja poproszę od koleżanek opis i zdjęcie dostępnej w Waszej Filii książki o numerze wielokrotności cyfry 34. Zobaczymy kto ma książkę nr 3 lub 34, która filia 343 lub 3.434, a która 34.343. A następny numer wyznaczy Filia Podłęże 1.

 Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy: