czwartek, 26 stycznia 2023

Popołudnie ze sztuką

 

Pionowy plakat. Na plakacie kobieta w okularach na tle ceglastej ściany. U góry żółty napis: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaworznie Filia Podłęże2. Na środku plakatu żółtą czcionką napis Popołudnie ze sztuką. Na dole plakatu białą czcionką napis Spotkanie autorskie z Marleną Semczyszyn, 9 lutego 2023, godzina 16.30. Mniej więcej w połowie plakatu dwa kółeczka z okładkami książek. Po lewej stronie Trzy gołębice, a po prawej stronie Jak ja jej nie kochałem. Poniżej logotypy MBP w Jaworznie  i Jaworzno źródło energii.
projekt MBP Jaworzno

Drodzy Czytelnicy, jeśli nie macie planów na czwartek za dwa tygodnie to spotkajmy się w bibliotece. Po przerwie serdecznie zapraszam na Popołudnie ze sztuką. Tym razem 9 lutego o godzinie 16.30 naszym gościem będzie autorka Marlena Semczyszyn. Podczas spotkania porozmawiamy o jej książkach "Jak ja jej nie kochałem" oraz "Trzy gołębice", a także o drodze jaką przeszła do momentu wydania swoich powieści. Mam nadzieję, że Pani Marlena opowie nam o sobie, a także o swoich planach literackich. Będzie również możliwość zakupu książek wraz z autografem. Rezerwujcie termin w kalendarzu. Zapraszam.

Brak komentarzy: