piątek, 10 lutego 2023

Popołudnie ze sztuką

 W czwartek, 9 lutego w  Filii Podłęże 2 gościliśmy Paną Marlenę Semczyszyn. Autorkę poznałam na targach książki w Katowicach, na których to prywatnie zakupiłam jej książkę  i zaprosiłam do odwiedzin w naszej bibliotece. Ku radości mojej i moich czytelników, zaproszenie zostało przyjęte. Pisarka jest osobą bardzo energiczną, otwartą, z wielkim poczuciem humoru oraz dystansem do siebie i świata. Takie było też i nasze spotkanie. Potwierdziłyśmy, że kobiety naprawdę lubią "niegrzecznych mężczyzn" i każda z nas chętnie byłaby adresatką romantycznych listów. Zarówno Jak ja jej nie kochałem, jak i Trzy gołębice bardzo dobrze się czyta. Mimo, że historie opisane nie dzieją się współcześnie, to i tak poruszają uniwersalne wątki: miłość, przyjaźń, stosunki rodzinne, patriotyzm. Bohaterowie nie są "płascy", targają nimi różne emocje: od radości po egoizm, nienawiść. Gorąco polecam te dwa tytuły. A my już z niecierpliwością czekamy na kolejną książkę. Tym bardziej, że akcja będzie się działa między innymi w... zakładzie pogrzebowym.

Pani Marleno, bardzo dziękujemy za cudownie spędzony czas i zapraszamy jeszcze raz do Jaworzna.

Bibliotekarka wraz z autorką, Marleną Semczyszyn na tle regału pozują do zdjęcia.
zdjęcie własne
Na tle regału z książkami, przy stoliku siedzi autorka Marlena Semczyszyn wraz z bibliotekarką.
zdjęcie własne

Na tle regałów z książkami siedzą czytelniczki podczas spotkania autorskiego z Marleną Semczyszyn.
zdjęcie własne
Publiczność podczas spotkania autorskiego z Marleną Semczyszyn.
zdjęcie własne
Autorka Marlena Semczyszyn z czytelniczką.
zdjęcie własne
Autorka Marlena Semczyszyn wpisuje dedykacje do książki.
zdjęcie własne
Autorka Marlena Semczyszyn wpisuje dedykacje czytelniczce.
zdjęcie własne
Podczas spotkania autorskiego z Marleną Semczyszyn, pisarka, prowadząca i publiczność.
zdjęcie własne



Brak komentarzy: