środa, 15 listopada 2023

Biblioteczny numer

 

Na półce została zaprezentowana książka pod tytułem Antologia polskiego eseju literackiego: w opracowaniu szkolnym.
zdjęcie własne
Na dzisiaj koleżanka z Filii Gigant zaproponowała numer 41.002. A ponieważ moja Filia po raz kolejny musiała by pokazać pustą półkę to ja sobie ten numer podzieliłam przez 3 (Filia Byczyna, Filia Podłęże II i Filia Podwale). I ja dzisiaj prezentuję książkę o numerze 13.667. Jak widać na zdjęciu jest to Antologia polskiego eseju literackiego: w opracowaniu szkolnym. 

Książka została wydana w 1998 roku w Katowicach w Wydawnictwie "Książnica". Pozycja zawiera czternaście polskich esejów literackich ułożonych w porządku chronologicznym (m.in.  G. Herlinga-Grudzińskiego, J. Czapskiego, Cz. Miłosza, S. Barańczaka, S. Kisielewskiego).

A ponieważ zostałam wybrana do wytypowania kolejnego numeru na 1 grudnia, to niech to będzie 33.548 (335 dzień w 48 tygodniu tego roku). A kolejny numer wytypuje Filia Byczyna.


Brak komentarzy: