piątek, 1 marca 2024

Popołudnie ze sztuką -Mandragora koncert

 Plakaty rozwieszone, ulotki rozdane. A tu jeszcze pomocnicy biblioteki również informują o koncercie :)

Kredą na chodniku napisana informacja o odbywającym się w bibliotece koncercie.
zdjęcie własne
Z taką reklamą to już wiadomo, że frekwencja dopisze. I dokładnie tak było. Po 16.00 do biblioteki zaczęli przychodzić miłośnicy dobrej muzyki. Szczerze, to okazało się, że filia jest za mała. Wszystkie krzesełka zostały zajęte przez gości. 

Zdjęcie z koncertu w bibliotece. Siedząca tyłem publiczność, a przodem siedzących widzimy trzech muzyków. W tle regały z książkami.
zdjęcie własne
Koncert rozpoczął się punktualnie. Panowie Robert i Arkadiusz na gitarach oraz pan Marcin na djembe wprowadzili gości w znakomity nastrój. 


Zespół Mandragora zagrał swoje autorskie utwory: Johnny, Fioletowy, Komar a Nadzieja ostatnia umiera była śpiewana już z widownią. 


Koncert wszystkim tak się podobał, że muzycy dostali owacje na stojąco i wiele pytań gdzie ich można jeszcze posłuchać ( mam nadzieję, że jeszcze przynajmniej raz się spotkamy w bibliotece).

P.S. Bardzo przepraszam za jakość zdjęć i filmów, ale jak wspomniałam, z powodu ilości słuchaczy ja zostałam w innym pomieszczeniu i przy robieniu zdjęć okazało się, że mam za krótkie ręce albo są przez szybkę robione z drabiny ;)

Zdjęcie z koncertu w bibliotece. Siedząca tyłem publiczność, a przodem siedzących widzimy trzech muzyków. W tle regały z książkami.
zdjęcie własne

Brak komentarzy: