sobota, 29 października 2022

Biblioteczne wyzwanie czytelnicze

 

Na zdjęciu została zaprezentowana książka Dawca autorstwa Lois Lowry oraz film pod tytułem Dawca pamięci.
zdjęcie uczestnika wyzwania czytelniczego

Pani Roksana postanowiła wrócić do czasów licealnych.

Książkę przeczytałam na początku liceum. Pochłaniałam ją z każdym zdaniem. Byłam bardzo ciekawa fabuły, która dla nastolatki była nie do przewidzenia. Chciałam poznawać ten świat dłużej. Świat, w którym utopia stopniowo odzierana jest z zalet, brutalnie odsłaniając faktyczny, negatywny stan rzeczy. Dla mnie była to powieść wprowadzająca nastolatka w dorosłość Na podstawie książki powstał film. Czekałam, aż będę mogła go wypożyczyć w MBP. Jak już płyta była dostępna to z przyjemnością obejrzałam ekranizację. Dla mnie świetna gra aktorska młodych ludzi, z którymi mogłam się utożsamiać. I dopiero wtedy zobaczyłam jak reżyser wydobył z książki to co najlepsze. Dla mnie wtedy film wygrał z książką! Chociaż książka też mi się tak podobała, że przeczytałam kolejne części i dopiero tam wyjaśniła się cała koncepcja świata przedstawionego.

Brak komentarzy: