czwartek, 30 czerwca 2022

Biblioteczne wyzwanie czytelnicze

 

Na tle kamiennej ściany została zaprezentowana książka pod tytułem Apolejka i jej osiołek autorstwa Marii Kruger.
zdjęcie uczestnika wyzwania czytelniczego

Jak zamykam oczy i myślę o mojej pierwszej książce z dzieciństwa od razu przypomina mi się Apolejka i jej osiołek. Bardzo lubiłam tę książkę i nie raz zdarzało mi się do niej wracać.

Natomiast moje drugie skojarzenie z książkami dotyczy trochę późniejszego okresu. Jako nastolatka czytałam książki przygodowe, a wręcz nie znosiłam takich "dziewczyńskich". I doskonale pamiętam, całą serię książek, przez które łamałam zasady spania, czyli czytałam je z latarką pod kołdrą (ale i tak zostałam na tym występku przyłapana). Oto moi winowajcy:

Na stoliku widnieją cztery książki Andrzeja Perepeczko: Dzika Mrówka I Jezioro Złotego Lodu, Dzika Mrówka i tajemnica U-2002, Dzika Mrówka pod żaglami oraz Podwodny świat Dzikiej Mrówki.
Zdjęcie konkursowe




Brak komentarzy: